Strony

20140604


W poprzednim poście nawet się wam nie przedstawiłem. A wiec jestem Artur, mam 14 lat i uczęszczam do 2 gimnazjum. Być może ktoś z was już mnie kojarzy. Większość zamiarów co do bloga przedstawiłem wam w poprzednim poście.
  Dziś zapraszam już do obejrzenia lekcji makijażu!


1. Od połowy górnej powieki, aż poza granice oka zrobiłem kreskę ciemno-niebieską farbą.
2. Kolejną kreskę maluję jasno-fioletowym cieniem tak, aby sięgała wysokość ponad połowę górnej powieki.


3. Nakładam jedną warstwę zgnito-zielonego cienia od rozpoczęcia tęczówki, kawałek poza niebieską farbę, ale tak, aby pasek fioletowego wystawał ponad ten cień.
4. Powtarzam trasę zielonego, intensywnym, niebieskim cieniem.

 

5. Cieniuję zgnito-zielonym blisko oka, na pomalowanej już powierzchni.
6. Nakładam 3 warstwy błękitnego cienia od początku wewnętrznego kącika, aż do połowy oka, a jednocześnie tworzę przejścia kolorów.


7. Usta maluję niebieską szminką.
8. Na niebieską szminkę nakładam różowy, i tak tworzę kolor zbliżony do fioletu na oczach.


9. Delikatnie podkreślam policzki ciemnym różem.

Efekt końcowy : 


 Przybory : 


Sekret makijażu : Dokładne cieniowania i przejścia między kolorami.
Kiedy nosić : Na galę lub wieczorną kolację.
Z czym nosić : Z białymi, bardzo jasno fioletowymi/niebieskimi ubraniami + czarne akcenty.
Dodatki : Turkusowo-fioletowe paznokcie, srebrna biżuteria, krótka, elegancka fryzura.
Stopień trudności : Średnio trudny.
Czas wykonania : 10 min.
Inspiracja : Morze

Jak się wam podoba? Czy lekcja jest dla was zrozumiała?
Zapraszam do komentowania, ponieważ chcę poznać wasze opinie, rady i nie tylko! :)
A następna lekcja na modelce! Zachęcam do zgłaszania się. (zakładka MODELKI)

12 komentarzy:

  1. Świetny makijaż! :)
    Podoba mi się, że kombinujesz ze szminkami. Jestem zauroczona efektem końcowym ^^

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche głupio, że robisz to dokładnie jak Schizma. Tzn. takie samo ułożenie obrazków i te napisy na końcu. Pomysł na bloga, okey, może być taki sam ale estetyka postów mogłaby być ciut inna :-)
    Co do make-up'u cudna kolorystyka, na wielki +!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to kontynuacja jej dzieła, a te napisy na końcu są fajne i przydatne, wiec czemu mam z nich rezygnować? :D

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż, zazdroszczę talentu oraz ilosci kosmetyków, bo niestety sama wielu nie posiadam.
    Co do jasności posta, to jest naprawdę zrozumiały ;)

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na szminkę, makijaż pomysłowy i odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę przeszkadza mi różowy cień, który za bardzo wystaje i styka się z brwiami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie , zrozumiale, czegórz wiecej chcieć.
    troche mi przeszkadza to że na jednym oku jest gładko a na drugim troszeczke kanciasto.
    w sumie nie wiem dlaczego mi się to aż tak rzuciło w oczy.
    sama przeciez nie potrafie zawsze zrobic idealnie gładko ale tsii ^^
    Podobają mi się te napisy pod przyborami. Ciekawy pomysł nie powiem :D
    Jest dobrze makijaż kojarzy się z morzem Czegóż więcej chcieć ? :D
    denger13

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, ale coś mi tu nie gra. Nie umiem dokładnie określić co, natomiast całość prezentuje się bardzo dobrze. Podziwiam twój talent i dobrą rękę do makijażu.
    iga777

    OdpowiedzUsuń