Strony

20140612

TRENDY


Zaczynamy serię postów o makijażowych trendach. Dziś zajmę się ustami. Zapraszam do przeczytania!



Nadchodzi lato, więc warto zaopatrzyć się w różnego rodzaju kolorowe szminki. Ale co tak na prawdę króluje? Tego lata zdecydowanie pomarańcz. Jego odcień zależy już od Ciebie.
Pomarańcz idealnie kontrastuje z niebieskim i fioletowym. Możemy łączyć go także z czernią, granatem, zielenią, czerwienią, brązami



Czerwienie na ustach były, są i będą modne. W tym sezonie zwłaszcza krwista czerwień będzie trendy. Zanim jednak go użyjesz, musisz wiedzieć, że czerwień podawana jest wyłącznie w matowej postaci, więc najróżniejsze błyszczki odkładamy na bok.
Czerwienie powinniśmy łączyć z bielą i czernią - jak i razem, tak i osobno, szarościami, pomarańczą, żółcią i brązem.

 
W StarPlazie możemy znaleźć 5 kolorów pomarańczy adekwatnych do trendu, oraz 4 kolory krwistej czerwieni. Ja posługiwałem się 'Katalogiem' bo tak jest po prostu łatwiej.

Dot / Luxe / Dot / Transform / Transform
Dot / Dot / Transform / Transform

I na koniec 2 makijaże z dwoma wyżej wymienionymi kolorami ust :

Hot Orange Lipstick

Flame Red Lipstick

Co sądzicie? Używacie tego trendu?

12 komentarzy:

  1. Preferuje naturalny kolor ust. Makijaże są ładne, szczególnie pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej naprawdę podoba mi się ten post, przyjemnie się go czyta i ogląda. Fajnie, że podpisujesz szminki pod obrazkami. [= Z niecierpliwością czekam na następne Twoje wpisy i mam nadzieję, że blog się rozwinie oraz że będą również pokazywane makijaże na dolkach z ciemniejszą karnacją. Pozdrawiam serdecznie zozoleq.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej naprawdę podoba mi się ten post, przyjemnie się go czyta i ogląda. Fajnie, że podpisujesz szminki pod obrazkami. [= Z niecierpliwością czekam na następne Twoje wpisy i mam nadzieję, że blog się rozwinie oraz że będą również pokazywane makijaże na dolkach z ciemniejszą karnacją. Pozdrawiam serdecznie zozoleq.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje make-upy są świetne! obydwa okropnie mi się podobają. Bardzo fajny post. Ja lubię kolory niezdefiniowane - brudne róże, czerwienie, ceglaste, i bardzo ciemne, wręcz brunatne. Ale wszystko oczywiście zależy od stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej podobają mi się krwistoczerwone szminki, ale latem preferuję raczej pomarańczowe. Co do makijaży, obydwa bardzo ładne i staranne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post szkoda że te usta na mnie nie wyglądają tak dobrze :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  7. Ledwo co przeczytałam posta i juz nie moge doczekać się następnego *U*
    Bardzo duży plus za kontrasty i z czym łaczyć dany kolor .
    No i plus za dopisanie sklepów i nazw szminek, pożyteczne bardzo :D
    Ja sama mam tylko kilka odcieni czerwieni, i zbieram sobie na kolejne przybory makijażysty ^^
    Co do makijaży.
    Bardzo podoba mi się wykożystanie pomarańczowej kredki do brwi . W sumie to troche nie w temacie ale do tego zaraz dojde :3
    Podoba mi się głębia jaka uzyskałeś na pierwszym makijażu, nie wiem czemu ale skojarzylo mi się to z jakąś nadlatujacą kometą czy coś w tym stylu xd
    W sumie podziwiam cie za to że wybrałeś akurat te oczy do makijażu. Jak dla mnie są one dosyć trudne do pomalowaniai nie wiem czy dałabym je podobnie pomalować :)
    Co do drugiego makijażu.
    Po prostu sie zakochałam ;_;
    Jest po prostu tak dobry ze nie mam się do czego przyczepić xd a serio jestem wymagająca :O
    Jest bardzo fajnie napisany , szybko się go czyta.
    No nie moge się doczekać kolejnej części :D
    denger13

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały post, makijaże sa cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubimy malować usta doll czerwoną szminką, pomarańczową już raczej nie :)
    Fajne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, czytelny i ciekawy. Pierwszy makijaż jest idealny! Kolorowy, modny i letni. Czekam na kolejny post z tej serii :).
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  11. Omfg, zakochana w pierwszym makijażu *.*
    W ogóle zarzucę refleksja co do całego bloga-czegoś takiego mi brakowało, po tych wszystkich blogach ciuchowych o wątpliwej oryginalności. Po prostu makijaże jakieś zapomniane były, ale za to i mniej partactwa można w nich znaleźć dzięki temu, co widać znakomicie tutaj, gdzie "partactwo" jest raczej kontrastem do obecnego stanu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ci wychodzi, makijaże bombowe i poradnik jak najbardziej zachęcający. Zachęciłeś mnie do zakupu pomarańczowej szminki :)

    OdpowiedzUsuń