Strony

20140531


Istnieje wiele blogów modowych, blogów o nowościach, ale dlaczego nie ma bloga poświęconemu całkowicie makijażom - pomyślałem. Postanowiłem, że czas coś z tym zrobić! Tak oto powstał blog shadows-sd!

Ale, ale... bloga takiego nie ma, ale był. Przypomniałem sobie o nim niedawno, i tak jakby chciałbym kontynuować jego działanie w bardziej mojej postaci. A mianowicie chodzi mi tutaj o blog użytkowniczki Schizma, którą na pewno wiele osób kojarzy. 
asymetrycznie.blogspot.com świetnie się zapowiadał, ale właścicielka 'zniknęła', a wraz z nią jej konto na stardoll (wydaje mi się, że zostało przyblokowane przez brak aktywności). Tak jak wspomniałem wyżej, chciałbym kontynuować to dzieło ; oczywiście z moimi przeciętnymi umiejętnościami, bo wciąż sam się uczę, ale mimo to moje makijaże - jak przypuszczam - podobają się większości publiki.

Nie chciałbym, abyście przyjęli źle moje chęci, ponieważ nie chcę 'splagiatować' doszczętnie tego bloga, ale jednak przywrócić coś stamtąd, co już - jak wydaje mi się - nie będzie kontynuowane.


Rola mojego bloga, to przekazywanie wam szczegółowych poradników makijaży, rady ds. make-upów oraz dobieranie elementów twarzy. Od czasu do czasu, pojawiać się będą posty dotyczące trendów makijaży, na które prawie nikt nie zwraca na stardoll uwagi. 

Jako że sam posiadam przeciętną ilość kosmetyków i pomysły na makijaż mogą się skoczyć, to tak jak na blogu Jagody(jeżeli dobrze pamiętam) będę poszukiwał modelek. Więcej informacji w zakładce 'MODELKI'.

I to chyba na tyle. Postaram się dobrze rozwinąć bloga i zachwycić was swoimi makijażami.
Pozdrawiam!
filus4444

7 komentarzy: