Strony

20140616

PORADNIK


Ciągle zabieram się za zrobienie poradnika makijażu, ale nigdy nie wystarcza mi czasu. Wezmę się teraz do pracy, i być może uda mi się już coś przygotować. Tym czasem poradnik, jak zrobić 'zamknięte oczy' doll. Być może większość z was już zna ten sposób, ale poradnik dla niewtajemniczonych.
Post jest trochę długi, więc musiałem go zwinąć.


Nie chciałem zmazywać makijażu, wiec poradnik razem z nim.

1. Wybieramy pierwsze oczy z 6 strony i przesuwamy je jak najwyżej się da.


2. Wybieramy pierwsze brwi z trzeciego rzędu na 4 stronie. Brwi muszą być całkowicie czarne.

3. Przesuwamy brwi jak najniżej się da. Wygląda to mniej więcej tak


'Zamknięte' oczy gotowe!
Ale jak wykonać makijaż?


1. Obniżamy oczy na sam dół. Ważne jest aby malować na tych oczach, ponieważ przy różnych kształtach zmienia się kształt cieni.


2. Malujemy oko normalnie - jak zawsze. Musimy jednak pamiętać, aby dojeżdżać cieniem do końca krawędzi, oraz malować 'pod okiem'.


3. Powtarzamy czynność 2. 


4. Kiedy mamy już pomalowane oczy, z powrotem podnosimy je jak najwyżej się da, pod brwi.


5. Następnie będą potrzebne nam przybory do ozdobienia oka. Najważniejszą rzeczą są rzęsy*. Ja wybrałem Long Fake Eyelashes, dostępne również w wersji Hot Buys, a oprócz tego sztuczne kreski, które nie są konieczne, ale bardzo przydatne i wspomagające wygląd oka.
*Możesz wybrać rzęsy jakie tylko chcesz.


6. Obracamy rzęsy i kreski o 180° i ustawiamy je tak, aby pod nimi znajdowały się 1/3 cieni.

Wszystko w jednym skrócie wygląda mniej więcej tak :


Oczywiście każdy może zrobić makijaż taki jaki chce, tzn. w swoich kolorach. Za każdym razem postępujemy tak samo. Muszę jednak przyznać, że ten sposób wygląda lepiej na ciemnych makijażach, choć jednak trzeba to dopasowywać. :)

9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, nie znałam go. Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, a poradnik bardzo czytelny i tłumaczy wszystko jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, mimo, że nie skorzystam, to poradnik na pewno przydatny i zrozumiały. Nigdy właściwie nie zastanawiałam się, jak inni to robią, bo sama wolę prostsze rozwiązania, ale nie wiedziałam, że to takie nieskomplikowane. No cóż, ważne jest jednak dobre wykonanie, a tym nie mogę się niestety pochwalić.

    iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy sposób, może kiedyś go użyje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaa, uwielbiam triki same w sobie, bo są po prostu wyrazem czyjegoś kreatywnego myślenia, czegoś więcej poza tępym klikaniem w myszkę, wyjściem poza ramy. (dobra, koniec z filozofią)
    Efekt wygląda naprawdę świetnie i coś takiego może być bardzo przydatne w stylizacjach. Arigato! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znałam tego patentu . mam nadzieję dowiedzieć się tu jeszcze wielu takich pomysłowych rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tego! Ciekawy sposób, na pewno kiedyś mi się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  8. jej wchodze prawie codziennie na bloga i post z konkursem mnie zmylił xD
    Także mam mini zaległości ( jakie tam małe jeden post xD )
    Co do poradnika ...
    Szczerze. to zawsze zastanawiałam się jak to jest zrobione i nawet nie pomyślałam żeby przesunąć brwi xd ( ja geniusz xD)
    chyba jestem uzależniona od xD ....
    Ale wracając, z bliska boze nie wygląda za dobrze ale jest o wiele lepiej w apartamencie.
    Poradnik jest czytelny, łatwy do zrozumienia, bez ( chyba xD) żadnych błędów stylistycznych.
    Nie mam się do czego przyczepić ( znowu , wiem xd)
    Nie moge się doczekać Kolejnych postów ;__;
    ale rozumiem, że masz wlasne życie ;D Każdy je ma :D
    Takżeee, nie że cie poganiam czy coś ale ...
    Ja chce kolejnego posta Plose ?
    denger13

    OdpowiedzUsuń