Strony

20140710

TRENDY

Dziś uświadomię was co zrobić z twarzą, nie robiąc praktycznie nic. Liczy się efekt końcowy.


Co zrobić tak naprawdę aby wyglądać pięknie? Nic! Czasami wręcz oszpecamy naszą doll makijażem. Wystarczy pomalować rzęsy, usta w kolorze nude oraz delikatny róż na policzki i super makijaż gotowy!

Złoto, złoto... ale w jakiej postaci? Tego lata drobinki [młodego] złota dostały się na brwi i rzęsy. Stare złoto jest zarezerwowane dla oczu.

Co do makijażu naturalnego możemy znaleźć wiele pudrów. Oprócz tego zwykłe tusze do rzęs i 2 szminki adekwatne do tematu.
Złotych elementów jest w StarPlazie bardzo mało, dlatego musimy użyć sztucznych złotych rzęs, a brwi malować cieniami, jednak daje to bardzo dobry efekt.

Dot / Dot / Sephora / Sephora                                        Transform / Transform
Dot / Dot / Transform                                                       Transform / Transform
Sephora / Katalog
Luxe / Luxe

I na koniec tylko 1 makijaż z zastosowaniem trendu no makue-up. Niestety, ale nie mam żadnych ze złotych kosmetyków i przyborów, oprócz kredki z sephory, a nią nie da się za bardzo nic zrobić. 
Pomalowane brwi złotym cieniem możecie zobaczyć troszeczkę wyżej.

Ja postawiłem na trochę więcej kolorów. Brwi są jakieś takie 'płaskie' wiec trochę je ulepszyłem. :)

Co sądzicie? Używacie tego trendu?

2 komentarze:

  1. Moja doll prawie cały czas ma naturalny makijaż, pasuje wtedy do prawie każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu się doczekałam !!
    Make up no make up, jest fajnym rozwiazaniem przy wielu stylizacjach minimalistycznych.
    Ale za dużo minimalizmu to tez nie dobrze.
    Jak dla mnie no make up jest dobrym rozwiązaniem dla osób które nie czuja się na siłach na tyle aby zrobic makijaż pasujący do stylizacji.
    Albo też dla osób które nie mają zasobnej kosmetyczki.
    Gdybym nie wiedziała ze nie ma takiego koloru ust na stardoll pomyślałabym że na prawde nic nie zrobiłeś na tej dolce.
    Złote brwi.
    Nie wiem kto to wymyślił ale to jest dziwne. W realnym świecie się to nie przyjmie bo wygląda to zbyt futurystycznie.
    Na stardoll zaś nie ma zbytnio przyborów i do większości stylizacji nie pasuje .
    Czyli prosto powiedziawszy ; To co pojawiło sie na wybiegu, niech zostanie na wybiegu ;)
    Czyli temu trendowi mówimy stanowcze nie :D
    Jejku tyle czekałam na tą notke i w końcu się doczekałam:D
    Jednak myśle ze przydałaby ci się pomoc w prowadzeniu bloga :)
    No wiesz zawsze raźniej ;D
    Czekam na kolejną notke ! :D

    OdpowiedzUsuń