Strony

20140619

KONKURS NA MAKIJAŻ FUTURYSTYCZNY - ANKIETA

W ankiecie jest aż 20 prac z 40 zgłoszeń więc połowa. Przyznam szczerze że kilka prac jest gorszych, kilka lepszych, ale w ankiecie są makijaże, które chociaż trochę są futurystyczne. Niektórzy z was nie zrozumieli zadania i właśnie tych osób tutaj nie ma. Ja sam widzę 6 kandydatów na pierwsze miejsce, więc losy zostawiam w waszych rękach :)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.
Darmowy hosting zdjęć i obrazków

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.


13 komentarzy:

  1. Łoo, dzięki, że tu jestem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, też mam kilku faworytów ;)
    Urzekła mnie praca nr 5, chyba najbardziej spośród wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naj to 14 i 20. Dzięki, że tu jestem, aż się siebie przestraszyłam.
    Nina248

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilku faworytów.
    Dziękuję, że tutaj jestem XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam na 13.
    Dzięki, że jestem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako iż cenie sobie zasady współzawodnictwa nie zagłosuje na siebie.
    Bo w sumie po co ?
    Urzekła mnie praca botakchce i jusia95
    Więc raczej na nie oddawać będę swoje glosy :)
    denger13

    OdpowiedzUsuń
  7. Futurystyczny makijaż każdy rozumie to pojęcie inaczej. Głos na botakchce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zagłosowałam na 13 i 9 :) Za głosy na mnie serdecznie dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja źle zrobiłam?Dlaczegomnie tu nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja praca jest bardzo dobra, ale jej nie podpisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba muszę zmienić stronę do linkowania xd

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tym co się dostali do ankiety! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń